بوشینگ های دیواری

بوشینگ های دیواری
بوشينگ دیواری تجهيزي است که جهت عبور يک هادي حامل جريان در ولتاژ بالا از ديوار، سقف یا یک بدنه با پتانسیل زمین مورد استفاده قرار مي­گيرد. از آنجا که هر دو سمت اين نوع بوشينگ­ها در هوا قرار مي­گيرد به آن­ها بوشينگ Air-to-Air می­گویند. کاربرد عمده اين بوشينگ­ها در پست­هاي داخلي، نيروگاه­ها، کارخانه­ های سيمان و فولاد و مواردي از اين دست مي­باشد.
در حال حاضر شركت نیروترانس قادر به طراحي و توليد بوشينگ­هاي دیواری خازنی از نوع OIP (كاغذ اشباع شده با روغن) در سطوح ولتاژ 72.5 تا 170 كيلوولت و مطابق با آخرين تكنولوژي روز دنيا است.
در تكنولوژي OIP، كاغذ اشباع شده با روغن، عايق اصلي است که بر روي يك لوله پيچيده می­شود. سپس لايه­ هاي آلومينيومي در بين لايه ­هاي كاغذ قرار مي­گيرند تا يك توزيع ولتاژ يكنواخت را ايجاد کنند. اين لايه­ ها به دليل برخورداری از هدايت الكتريكي بالا، توزيع يكنواخت ولتاژ را حتي در صورت تغييرات ناگهاني ولتاژ تضمين می­کنند. در بوشینگ­های OIP ساخت شرکت نیروترانس، از كاغذ كرفت تامين شده از معتبرترين تامين­ كنندگان دنيا استفاده مي­شود كه به وسیله روغن عايقي بالاتر از كلاس دو IEC 60296 اشباع شده ­اند.
برخی از ویژگی­های بوشینگ­های فشارقوی تولیدی نیروترانس به شرح زیر هستند:
  1. بهره­ گيري از دانش فني شرکت HSP-Siemens آلمان در طراحي و توليد.
  2. استقامت الکتریکی و مکانیکی بالا.
  3. تنش حرارتی کم.
  4. روغن­ نمای مغناطیسی یا شیشه­ ای (بر حسب تقاضا).
  5. فاصله جرقه و خزشی بالا.
  6. قابلیت نصب بصورت افقی.
  7. استفاده از مواد اوليه مرغوب تامين­ شده از معتبرترين شرکت­هاي بين­ المللي.
  8. استفاده از تجهیزات و ماشین­ آلات با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا.
  9. برآورده نمودن ملزومات مشتریان مطابق با استانداردهای شناخته شده و معتبر بین­ المللی.
  10. قیمت رقابتی
  .Note: Special Designs can be offered based on customer's requests